sâmbătă, ianuarie 10

Un vis de dimineata


Vad ceasul atarnand in zori
ca si cand timpul a ruginit pentru noi-cei doi actori;

Imi construiesc lumina vietii pe drumul cunoscut al pielii
adormind din nou intre umerii tai goi in toiul diminetii

Si nu regret acum ca m-am ascuns in vis,
ca m-am inchis in acelasi vechi abis
si nici ca tarmul s-a departat de mare si te-a urmat
pe drumul tau sculptat-brazdat-neparfumat.

Caci acum astern pe ploape mii de ritmuri colorate
cu care-mi conturez trupul plin de vibrare;
plang si nu stiu daca confund fericirea
cu gandul, mintea, contopirea
Caci acum nu mai am jumatate de corp pe langa patura de carne,
adunandu-ma in limite de visare cu granite lasate in uitare

Si ne scurgem prin ochiul meu...al tau... si ne zidim cuib in retina.
Si nu ne lasam vrajiti de "UNDE" sau "CAND",
ci imbratisam vesnicul "CUM"- el e unicul  ascuns in "ACUM"

Si uite cum ACUM ascultam simfonia pielii in doi
lasand in urma un val, un scop, un dor!

Iar suflul lin care ma ademeneste
Ce m-a purtat in valurile spumegand
Dinou ma face sa te simt...cum zbori in visul meu
Si parca sa te aud...in visul tau
Si visul tau e visul meu...putin mai greu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

love you!