joi, ianuarie 8

Zgarie nori

Am iesit.
Se ciobise asfaltul din fata blocului si avea forma de picior.Am ridicat privirea si am sarit treptele autobuzului. Am pierdut gandurile cum uiti ca ai siretul desfacut la piciorul drept.Am inchis ochii putin sa ascult metroul.
Am intrat.
Am dormit.
Am iesit.
Se ciobise un pic asfaltul din fata blocului. Avea forma de buze. Am ridicat privirea si am sarit o baltoaca in care scuipa cerul. Am pierdut autobuzul. Am inchis ochii ca sa ascult.
Am intrat.
Am dormit.
Am iesit.
Se ciobise asfaltul din fata blocului si avea forma de nor. Am ridicat privirea. Lipsea ceva si de-acolo de sus. Am inchis ochii sa ascult. Am scris in palma..zgarie nori.




[by zgarie nori]

Un comentariu:

Tediana spunea...

vai ce mişto e melodia. Ce tare. Iubesc Zgârie Nori. Şi e mară să văd că e apreciat prin mai multe locuri :D