sâmbătă, noiembrie 1

...si ATAT...

Pentru ceea ce simt...si atat.Pentru ca vreau..si nu pot.Pentru ca vreau sa spun..si parca amutesc..Doar pentru ca iubesc..si pentru ca a ramas ascuns acest sentiment undeva acolo!Pentru ca ii e teama sa isi arate fata.Pentru ca a existat..pentru ca exista...pentru ca va exista!Pentru ca nimanui nu-i pasa...pentru ca nu-i pasa LUI...Pentru ca nu vreau sa stiu ca nu-i pasa LUI...ramane acolo...
ASCUNS.TACUT.PIERDUT!
Sunete-lipsa...Culori-lipsa...Dar ceva e??..un semn..un gest..un zambet..mai mult decat un cuvant..o ATINGERE...si ATAT!
PENTRU ca ma pierd in mine..pentru ca ma regasesc in EL..pentru ca..EXISTA..si ATAT!Pentru ca nu stie ca ma aduna..pentru ca nu stie ca EXISTA mai mult decat pare pentru mine..pentru ca nu stie ca visez..pentru ca nu stie ca traiesc in umbra LUI...
Si EL e mai mult decat crezi...EL... esti chiar TU...
..esti ATAT...


Nota: ATAT inseamna TOT!


I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you. I love you not only for what you have made of yourself, but for what you are making of me. I love you for the part of me that you bring out.

3 comentarii:

Andreea spunea...

imi place :)

LooIgFu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
LooIgFu spunea...

eu inca nu am citit pana acu ce am postat...doar am simtit..si ATAT!
mc!
>:D<