marți, aprilie 1

Introducere

pff...bun inceput...fix intr-o zi de 1 aprilie cred ca am vrut sa ma pacalesc pe mine ca o sa reusesc sa ma tin de un blog...lucru care cu singuranta nu o sa fie asa.Si uite cum primele mele ganduri asternute aici sunt pesimiste...is not like i`m this way...but this is the reality!
Motivul care m-a facut sa ajung aici este inca nestiut chiar si de mine.Oricum un lucru este cert si acesta fiind faptul ca in ziua de azi cat mai multi au un blog pe care sa tot abereze, prin care sa se elibereze de tot ceea ce simt (probabil!?!)...uite cum nu mai e un joc de copii atat de placut...cum cineva nu se mai poate elibera printr-o simpla plimbare intr-un parc sau intr-o padure unde sa care cu ei o foaie si... un creion cu ajutorul caruia sa poata asterne pe foaie tot ceea ce simt, sau simplu..sa stea intr-un colt in camera sa si sa faca asta...acum NU!!!..Si observ cu uimire ca si eu am ajuns accelasi pion al noii generatii...al stiintei...cu toate ca nu-s genu de om care sa scrie, nu-s omul cu creativitate pusa intr-o poezie...si asta pentru ca sunt prea superficiala de cele mai multe ori, pentru ca refuz sa ma bucur de detalii si sa ma intristez...DE CE?? Din cauza fricii!!! Si omul din genul asta de frica nu mai este creativ.
Dar asta este o alta problema..pe care poate candva o sa o dezbat pe aici....
Pentru ca aceasta este doar o introducere....atunci tot ce ar trebui sa fac...e sa ma "introduc" voua (adica nu stiu care'voua'..pentru ca ma indoiesc sa citeasca cineva blogul asta:))).
sooooooo.....
Eu sunt LUIZA...sau LoO`(pt majoritatea prietenilor), sau Louie(pt familie), sau Lulu...sau T.co(pt creatiile mele)....acum am fix 19 ani si 4 luni drept urmare a faptului ca am fost nascuta pe 1 dec 1988 in Pitesti..loc in care mi-am petrecut mai mult de 60% din viata. Am propria camera..lucru pe care il iubesc:X...am propriul meu pat...propriul meu tv(pe care il urasc), propriile mele tablouri,propriile mele cduri,propriile mele perne...propria mea chitara(imprumutatea recunosc:">)...ah da...si calculatorul asta care ma tot streseaza de la o vreme.:P
Viata mea nu stiu daca e atat de complexa pe cat imi doresc...eu nu m-am schimbat niciodata..in schimb ea s-a schimbat...Eu si in prezent ma simt neschimbata, doar ca am in plus un bagaj de cunostinte mai mult sau mai putin importante!!
Sunt anul I la Universitatea din Pitest, la Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune...facultate de care am inceput sa ma indoiesc daca e cea mai buan alegere pentru mine...asta doar pt ca nu o sa ma ajute sa-mi stimulez deloc creativitatea..iar contactul cu oamenii o sa fie aproape nul in meseria asta...sooo..nu am nevoie sa stau sa discut doar cu niste hartii...pff...
In linii mari..cam asta sunt eu..nimic iesit din comun..nimic special...un simplu om cu simple activitati...aparent...

4 comentarii:

Domnul Fofentziu spunea...

:))...ce chestie..ma uitam aiurea ce bloguri mai sunt prin romania si dau de tine...exact azi de 1 aprilie cand ti-ai facut blogu (si tu credeai ca nu o sa ti-l citeasca nimeni:P)...de fapt acum e 2 aprilie pt k e aproape 2 noaptea deci...asta nu e pacaleala :D...hai bafta :)

LooIgFu spunea...

hahaha..asta era ultima chestie pe care as fi crezut`o:))...sa se uite cineva la blogu asta:))
mcmc>:D<

Ionuţ Bunescu spunea...

da... aiurea cu blogul la inceput. il tineam si eu pt mine sub alt nume, ca sa nu imi arat identitatea. apoi l-am sters, am facut altul, si altul si altul cu numele meu si a ramas. a fost pus la status, multi "prieteni" m-au blamat pt chestii scrise acolo ... etc

PS: in viata asta avem multe cunostiinte, putini prieteni.

Ionuţ Bunescu spunea...

cunostinte* ... sunt prea rupt de oboseala..