joi, aprilie 3

MY LIFE in linii largi..

hmm:-?..deci cu gandul sa mai scriu ceva aici-am revenit. Ideea e ca eu niciodata nu o sa gandesc dinainte ce o sa scriu..that`s my big problem...si mereu o sa scriu aberatii si lucrurile care imi vin in minte in timp ce tastez.VAI!! si uite cum acu chiar nu-mi vine in minte absolut nimic:))Cred ca cel mai bine e sa scriu mai intai despre mine..ah da..un lucru bun...MY STUPID LIFE...si promit ca e cam singura data cand scriu asa:))
Dupa cum am zis m-am nascut in Pitesti si ca orice om normal nu am amintiri de atunci..LOGIC!!...ah..am doar flashbackuri de la varsta de 3-4 ani:->..dada...si chiar 2 ani cand am fugit de acasa in "imensul" meu oras dupa maica`mea(deh..sentimentul copilului lasat de mama:D..coplesitor:D)!!!Tot ce-mi amintesc e ca mergeam printre oameni mari si doar doua blocuri traversate pt mn insemna la varsta aia o distanta imensa(CAND ESTI MIC...TOTUL TI SE PARE MARE..CAND ESTI MARE TOTUL TI SE PARE MIC-bine spus)..daca in momentul in care ma duceam in alt oras credeam ca sunt in alta tara si simteam nevoia sa vorbesc intr-o alta limba:))..si logic nestiind la varsta aia nicio limba,inventam eu propria mea limba:->...ce poate fii mai frumos decat mintea inocenta si pura a unui copil...?!?!?!
Urmatorii ani i-am trait normal...printre baieti in mare parte.Ia scoala generala, clasele 1-4, mai mult stateam cu ei!Desi aveam o cea mai buna prietena care pe clasa a 4-a s-a mutat si asa am cam rupt legatura cu ea(lasm la o parte faptul ca acum suntem complet diferite..ea devenind vedeta Pitestiului...ah da...si foarte cunoscuta prin CanadaB-)).In astia 4 ani nu eram cea mai frumoasa,cea mai desteapta,cel mai ok copil din clasa!!Ba chiar din contra...
Era si grupuletul ala de fete care il placeau pe baiatul cel mai frumos din clasa...si ca intotdeauna eu nu gaseam nimic minunat la el....(stupid me!!:)))
Imi amintesc cum in toate pauzele fetele din clasa stateau la banca lui...si cum sa fiu prietena cu o fata care tot ce facea era sa impresioneze un baiat?!?!?!NUNUNU....Si uite asa am inceput eu sa ma inteleg cu baietii mai bine!In banca stateam normal tot cu un baiat..am vrut la un moment dat cu o fata...dar cu greu a vrut invatatoarea..so am renuntat la ideile astea de a fi putin mai ca ei/ele...of ce oameni:))
Clasele 5-8 au fost cele mai frumoase!!!Deja in pitesti invatand in cadrul unui liceu..incepeam sa-mi dau seama de multe lucruri..incepeam sa ma deschid!Aici mi-am facut usor prieteni..desi am nimerit in clasa cu o fata cu care fusesem si in clasele 1-4...singura pe care chiar o uram...dar deh"DE CE NU-TI PLACE, D-AIA NU SCAPI!!!"!!
La scoaal e normal sa fie grupulete...grupul tocilarilor...grupul prostilor...si logic grupul celor mai de treaba:->Bucuria mare a fost cand mi-a spus cel mai ok baiat din clasa ca din clasa aia decat pe mn si inca pe 2 fete ne place..si ca suntem foarte d treaba..bla bla..bucurie mar ela varsta aia..Normal ca asta ma incadra in grupul celor mai ok din clasa!!Doar ca eu nu eram asa..nu imi placea de mica sa fac parte doar dintr-un grup..sa fiu incadrata intr-o categorie...eu eram singura care era prietena cu toti din toate grupurile...la barfe nu ma bagam..si eram in continaure prietena cu baietii..
A fost pe clasa a 5-a si balul bobocilor..la care am luat locul 1...si toti spuneau ca trebuaia de fapt sa iau missul(fratilor eram normala...mai eram si plinuta...dc toti erau PRO LUIZA?!?!?)...a fost una din perioadele mele de glorie..atunci chiar si cel mai frumos baiat din clasa ma placea..vai vai..tb sa ma mandresc si eu..nu?:)))

"Daca faceam parte din juriu, pe tine te-as fi ales MISS.Tu meritai pe drept.Imi pare foarte rau pentru tine, dar...mergi inainte.Succes!"

Asa a sunat biletelul de la el..pe care si acu il am in fata..hey nu rade...dar amintirile raman amintiri si nu doar in mintea si sufletul meu...ci simti nevoia sa ai si ceva tangibil uneori...asta-i omul..asta-s eu:D
Revenind la ce spuneam...lucru asta ma cam facea urata de missa noastra...eh...probabil prea mult spus "ura" dar invidia sigur...pt ca apoi a devenit ceva gen prietena mea...de fapt eu prietena ei..pt ca eu nu o consideram prietena:-j
LICEUL!!!Liceul a inceput mult prea perfect!!!Iarasi eram intr-o perioada a mea de glorie...apoi incepi sa cunosti omu..la inceput plangeam de fericire apoi plangeam de tristete...am avut perioada mea d 2 ani de depresie serioasa...perioada peste care am trecut singura..incercam sa nu le arat celorlalti prin ce trec doar din dorinta de a nu-i intrista si pe ei cu gandurile si problemele mele...A fost perioada in care ai mei parinti tot ce vroiau era sa am duca la un psiholog..doar ei vedeau imensa schimbare..si culmea...nu o vedeau compled..ci nici macar un sfert din ceea ce devenisem...damn..ce perioada:))
Am primit primele mele mari dezamagiri in perioada asta...pe toate planurile...
Am inceput sa cunosc oamenii..adevaratele lor fete...era imensa lovitura a unui copil optimist in a carui viata toate erau frumoase..a fost o lvitura mult prea puternica...(si multi am intreaba de ce gandesc asa matur:))...4 this u people!!)...viata mea avea de tras pe urma acestor lucruri...singurul mod in care ma schimbasem eu era faptul ca nu mai puteam sa rad...lucrurile care inainte ma faceamu sa rad...acu abia puteau sa-mi zmulga de pe fata un simplu zambet!!
Totul a inceput sa revian la normal din clasa a 12-a...scoala nu mai era pt mn..incepusem sa ma indepartez de persoanele care imi faceau rau..asta ajutandu-ma enorm....de invatat nu mai invatam..desi am reusit sa am media 9.77...si se numeste doar noroc si un strop de inteligenta;).
Bacul l-am luat cu nota buna...si la FACULTATE am reusit sa intru cu 9.52..cred..:))si la fara taxa..
Acum e un an nou al meu de glorie..doar ca e o glorie relativa...am inceput sa ma maturizez...si deja unle lucruri care unui copil de 16ani i se par importante..acum mie mi se par simple copilarii!Acum ma gandesc sa ma angajez..in schimb stilul de viata si modul meu de a fi nu o sa mi-l schimb ..si nu spun ca nu o sa-l schimb niciodata...ci spun doar deocamdata...!!!
La facultate mi-am castigat 2 prietene bune...si stiu ca nu or sa ma dezamageasca..am inceput sa am prietenii mei la care tin mult si as face orice sa ii ajut...regret enorm ca nu-i am aproape pe toti...dar ei se afla alaturi de mine mereu...ei sunt cei care acum daca am o problema fac tot posibilul si am ajuta..nu mai sunt eu cea care facea totul pt ceilalti fara sa fie si ea ajutata la randul ei la greu...acum nu..acum teria reciprocitatii functioneaza!!!
Trecand la un alt subiect...dar care reprezinta un efect al prietenilor din copilarie..reprezinta relatia mea continua cu baietii:))...uuuuuu....=))... simplul motiv ca am fost foarte mult timp prietena cu baietii ma face acu sa ii cunosc..si sa ii triez...si ii triez cam mult...Pana acu nimic special in viata mea pe sensul asta...a da...cineva a fost..a fost 6 luni apoi l-am eliminat din viata mea..a fost perioada mea de depresie a fost perioada in care am pierdut o persoana draga...prima persoana care avea adevarata incredere in mine si singura persoana care m-ar fi ajutat cu tot ce putea si asta pt ca se incredea in mine...si cu ce pret??? Pai neconditionat!!!Asa a fost mereu...si stiu ca de acolo sus ma ajuta si acum:(..o simt..:-<
Oricum asa zisii EI la fel de usor vin..precum ii si trimit eu la plimbare... STIU..ca sunt o SCORPIE>:)..dar stiu ce vreau...so don`t hate me for this...si atata timp cat nu o sa gasesc p cineva macar un sfert sa indeplineasca propriile mele cerinte...NU MERSI!!!(cel putin de anu asta..caut ceva care sa merite..am lasat copilariile in urma!!!)

APROPO...cred ca scrisul nu e de mine:))..dar poate ma ajuta...si totusi daca vr-o data e cineva care citeste blogul asta sa ma anunte si p mn...:))sa ma injure..sa-mi zica ce vrea..dar sunt curioasa daca intamplator ajunge cineva aici:D Ma duc sa dorm putin...maine o sa fie o noua zi fara facultate si cu prieteni si bautura:D..in rest nimic special:D Bye bye...
i`ll be back!!:->


P.S.Tocmai am descoperit ca e cineva care a citit blogul:->..mcmc:D

Niciun comentariu: