marți, aprilie 15

90 secrete despre mine

01. Cand sunt acasa tot ce fac este sa ascult muzica la Pc, sa dorm, sa mananc si sa ma spal
02. Urasc TVul..in schimb ca sa adorm dau pe OTV!! este programul impotriva insomniei..ma adoarme instantaneu:D
03.Intr-o zi imi doresc sa reusesc sa schimb ceva in tara asta!!
04. Ii urasc pe toti cei care mananca pentru ca nu au ce face...ca urmare mi se intampla sa ma mai urasc si pe mine
05. Niciodata nu termin ceva desi incep cu entuziasm
06. Iubesc sa ma spal pe dinti!!!
07. Sunt dependenta de guma de mestecat!!
08. Cand eram mica aveam un prieten imaginar care era alaturi de mine mereu pe numele lui "nu-te -intereseaza"
09. Parul meu arata perfect doar 10 minute dupa ce am iesit din casa:D
10. Desi am multe haine..port doar 3 perechi de pantaloni cam tot timpul.
11. Obisnuiesc sa adorm doar pe partea dreapta..dar ma simt relaxata cand dorm pe burta.
12. Filmele de groaza ma amuza teribil!
13. Atunci cand ma spal pe dinti obisnuiesc sa am si o guma de mestecat in gura..apoi o dau jos si iau alta.
14. Toti ma vor urai mai devreme sau mai tarziu pentru o faza pe care o fac.
15. Imi iubesc toti prietenii..dar daca cienva imi face o faza aiurea..dragostea mea se transforma in indiferenta.
16. Urasc sa ma trezesc de dimineata!
17. Consider ca dimineata este partea zilei in care eu nu pot face nimic!
18.Cu prietenii mi se pare normal sa ies doar dupa ora 4...eventual in jurul orei 6.
19. Atunci cand cineva vorbeste cu mine imediat dupa ce m-a trezit...vorbesc numai aberatii si nu-mi mai amintesc nimic mai tarziu.
20.Imi este frica de apa desi am facut 2 ani de inot!
21. Reusesc sa strang multi bani..asta pana incep sa-i cheltui(de obicei imediat cum am facut rost de ei:P)
22. Intotdeauna am crezut ca o sa mor la 20 ani..inca mai cred..
23. Iubesc sa cunosc oamnei noi..initial si ei...
24. Imi place sa am programul ori foarte agitat..ori sa nu fac nimic!
25. Obisnuiesc sa ma culc la ora 4-5..si sa ma trezesc la 11-12.
26. Am telefon mobil..dar atunci cand sunt acasa...il pun intr-un colt si uit de el.
27. DAca imi place o melodie..o ascult intr-o saptamana de sute de ori..apoi aproape ca o uit.
28. Mi s-a intampalt sa visez locuri si fapte...si in cateva zile sa ajung in acele locuri...
29. Nu mi s-a intampalt sa port nimic imprumutat de la prieteni.
30. Primul meu sarut a fost cu o fata!!!
31. LA varsta de 6 ani am baut prima mea bere singura..
32. Ma inteleg mai bine cu baietii decat cu fetele.
33. Desi imi pasa de ceva..stiu sa ma port ca si cand mi-ar fi indiferent.
34. Nu am idoli!
35. Urasc fetele care au faima..doar pentru cum arata!
36. Inca consider ca orice fata paote fi frumoasa daca are bani si stie sa-i investeasca bine in lookul lor.
37. Sunt foarte sociabila cu oamenii pe care nu-i cunosc.
38. Nu am obiecte preferate pe care sa le tin cu mine!!
39. Urasc politicienii nostri!!!
40. Iubesc sportul!!!
41. Imi place sa bat baietii:D..in schimb consider ca o bataie intre 2 fete este dezgustatoare.
42. Imi este teama sa nu mor inecata..sau ucisa...
43. Nu pot sa retin nume deloc...si uneori nici fetele oamenilor
44. Am considerat mereu ca am avut un an bun..unul rau...anul asta trebuie sa fie bun:D
45. Imi place sa ajut oamenii si sa-i vad fericiti!
46. Urasc generatia de azi care nu stie sa aprecieze adevaratele valori.
47. Uneori sunt o adevarata scorpie...
48. Toate electronicele din casa au fost desfacute si analizate de mine:D
49. Incerc sa fac tot felul de lucruri desi stiu ca nu ma descurc la ele.
50. Iubesc cand plec singura sa ma plimb..si mereu gasesc o persoana cunoscuta cu care sa stau.
51. Cand fac un lucru..sunt foarte atenta la orice detaliu..sunt perfectionista..
52. Am dormit intr-o cabina de lift, in nijte boscheti, pe un pat aruncat de cienva in spatele blocului, sub o masina, sub o banca, in padure, intr-o casa parasita...
53. Folosesc dermatograful cam des...
54. Iubesc sa fiu in locuri agitate cu oamni fericiti..
55. Cred in schimbul de energii, cedatul de energii..
56. Atunci cand in sufletul meu e furtuna incerc sa par fericita doar ca sa-i nu-i prost dispun pe cei din jur
57. IUBESC IMBRATISARILE!!!!
58. Urasc orasele mici in care toti se cunosc intre ei!
59. Imi este dor de varsta de 16 ani.
60. Iubesc oamenii funny..avem mai multa nevoie de ei in lumea asta
61. M-am saturat sa vad oamnei care se ranesc reciproc
62. Desi stiam ca mos craciun nu exista..eu inca mai credeam in el..inca mai cred in el=este spiritul de a darui si de a primi din suflet cadouri:D
63.Ma lasa rece orice sarbatoare!
64. Imi doresc sa primesc cadouri doar pentru ca este marti, miercuri..cu un motiv oarecare..nu pt ca este ziua mea
65. Consider ca daca vrei ceva trebuie sa ceri...nu sa astepti sa se gandeasca cineva ca ai o nevoie.
66. Imi iubesc prietenii..dar mi se intampla sa urasc prietenii lor.
67. Nu pot sa fac lucruri uimitaore, senzationale, "cool"!
68. Ii urasc pe cei care se cred superiori si incerc sa-i fac sa nu se mai supraestimeze..si deasemenea incerc si pe cei care se cred inferiori sa-si dea seama de adevarata valoare a lor..
69. Consider ca toti suntm egali..avem aceleasi drepturi!!
70. Am urat copii mici...asta pana cand s-a nascut verisorul meu:D
71. Urasc oamenii care dupa ce au termiant o relatie nu mai vorbec!
72.Consider ca opusul iubirii e indiferenta!
73.Pana in prezent era sa mor de 3 ori:de 2 ori inecata si odata din cauza unei prostii mi se urca puroiul la creier!
74. Imi iubesc parintii foarte mult desi lor nu le-o spun nicodata!
75. Mereu am obtinut ce mi-am dorit!
76. Am avut o stare de depresie timp de 2 ani din care am iesit singura...
77. In prezent sunt tot ce-mi doream cand eram mica!
78. Sunt foarte complicata..
79. Atunci cand cunosc pe cineva..obisnuiesc sa-i arat cea mai urata parte a mea..ca sa stie la ce sa se astepte in cel mai rau caz de la mine:D
80. Sunt orgolioasa..si trec peste el doar daca consider ca as putea sa obtin ce-mi doresc.
81. Daca la betie incearca cineva sa profite de mine...instantaneu ma trezesc:D
82. Urasc minciuna...si mai ales pupincuristii.
83. Mi-ar placea sa cunosc o persoana exact ca mine..
84. Intotdeauna am pastrat un secret!!
85. Urasc momentul in care un amic se da la mine!
86. Iubesc sa fac curat undeva..desi 80% din timp camera mea e un dezastru
87. Sunt un dezastru in bucatarie..am nevoie de un sot caruia sa-i placa sa gateasca:D
88. Am compus multe poezii pe wc:D
89.Deocamdata aveti doar 89 secrete despre mine..vedeti punctul 5:D

Niciun comentariu: