luni, aprilie 14

inca un ANDREI

Uite cum ajung sa-i dedic un intreg articol...tot unui ANDREI!!!ANDREI..ANDREI..de ce viata mea a fost asa strans legata de numele de ANDREI!?!
ANDREI primul meu prieten
ANDREI cel mai bun prieten al meu
ANDREI este cel caruia ii datoram bani
ANDREI este cel care imi dadea bani
ANDREI este cel cu care mancam
ANDREI este cel cu care vorbeam
ANDREI este singurul vecin cu care vorbesc
ANDREI este singurul baiat care mi-a placut cu adevarat
ANDREI este singurul care mi-a fost aproape la greu
ANDREI mi-a dat primul sarut
ANDREI m-a incurajat sa merg mai departe
ANDREI a fost confidentul meu
ANDREI m-a ridicat cand am cazut
ANDREI m-a impins in prapastie
ANDREI este vanzatorul de la colt
ANDREI este profesorulpe care l-am urat cel mai tare
ANDREI este antrenorul meu
ANDREI mi-a deschis drumul
ANDREI m-a facut sa rad
ANDREI e acolo
ANDREI e aici
ANDREI este numele care am spus ca o sa-l pun copilului meu
ANDREI e peste tot
acum...
ANDREI este cel care m-a dezorientat pentru o secunda, care m-a facut sa ma atasez de el rapid..si surprinzator tocmai pentru ca este diferit.....este cel cu care am trecut peste orgoliu..este my special friend...este cel care in momentul in care m-a gasit mi-a zis:"Atata timp cat tu esti prietena cu prietenul meu cel mai bun....ca-ti place...ca nu-ti place..vei fi si prietena mea!"..este cel cu care dupa prima saptamana dupa ce ne-am cunoscut, m-am certat(de fapt a fost reciproca...si e prea mult spus cearta..mai bine spus un joc copilaresc stupid-in sensul bun al cuvantului)...este primul cu care am reusit sa vorbesc la telefon mai mult de 2 ore, tinand cont de faptul ca urasc sa vb la telefon...este cel a carui voce suna mult mai matur decat a oricareipersoane de varsta sa(acest lucru desi pare un detaiu..nu este..pentru ca iti dai seama de om si dupa modul in care articuleaza cuvintele) ..este cel care stie cum sa te minta frumos..si stie sa te faca sa stii ca te minta..in schimb stie sa o faca cu dulceata..cu caldura...sa te faca sa iti placa ca te minte...este cel care stie sa tina o discutie serioasa...atunci cand trebuie....dar cu siguranta si cel cu care poti sa razi ore in sir fara sa te opresti..oricat de trist ai fi....si este cel care e frumos sa-l ai alaturi la greu si la bine...EL este cel care cu siguranmta se lasa remarcat in locul unde se afla...si el stie asta..si profita!
Dar e cel care trebuie sa invete ce te doare, ce te deranjeaza...este cel care trebuie sa invete ca pentru fiecare"RESPECTUL" insemana altceva...este cel care se considera matur..dar oare e bine??Este cel care stie sa aprecieze pe cel de langa el..dar oare o face si cu sufletul???
EL este cel care stie sa-ti intre pe sub piele...este cel care se face placut..este un posibil deschizator de drumuri pentru multi(azi am devenit eu deschizatorul lui de usi:)))
Azi a fost un moment frumos..ne-am impacat de la "cearta" pe care am avut-o..ultima cel putin:)) si a stiut sa amplifice momentul..chiar sa-l faca frumos...desi nu m`a convins ca si ce zice o zice din suflet...
Este primul de la care am primit un banal ignore pe un banal yahoo messenger cu din cauza unui motiv si mai banal:
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡: LoOve ya:X
-=||LoO` : :D
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡: nb
-=||LoO` : eu nu
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : si gudlac poimaine
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡: ok
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : ignore
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ :
-=||LoO` : ehe..mcmc
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : vbesc serios
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : :|
-=||LoO` : ignore cui si la ce?:-/
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : tie
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : pe mess
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ :|
-=||LoO` : dak eu nu te loove?:))
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡: tu orqm nu ma loove
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : tu tre sa ma blastve
-=||LoO` : nici blastve
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : da exact
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : deaia ti`am dat ignore`ul
-=||LoO` : poi cum poti sa ma obligi
-=||LoO` : aoleu:-j..hai k ma duc
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡: ok, iti dau si eu ignore
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : bbye
-=||LoO` : asta e santaj
-=||LoO` : :))
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : no, ti`am dat delete
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : si asteptam sa imi scrii
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : ;)
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ : intra pe hi5 in 2 min
‡‡‡ ...::The BlaST™::... ‡‡‡ :|
-=||LoO` : haha
-=||LoO` : ies complet
-=||LoO` : oricum
...Eh..este un alt prieten special:D...si un secret aflat de curand..ca toti din Brasov au ceva special..Brasovul contine oameni pe care ii iubesc..si care stiu sa te simti bine in preajma lor..este orasul in care se afla RAZ, ANDREI, OLLIE....oare ce mi-as dori mai mult:D..ah..da...sa fiu si eu din BRASOV!!

PS...asta a fost termiant azi de ziua ta ANDREI...sooo..LA MULTI ANI>:D<

Niciun comentariu: